دربارهی سارار
عبدالرحمان سارار، در آپریل سال 1994 در Eskisehir در بازار Bayatpazari در یك مغازهی متواضع 12 مترمربعی خیاطی و پوشاك همراه با 2-3 نفر تجارت خود را شروع كرد.رویایی كه در سال 1994 در Eskisehir شروع شده است امروز واقعیتیه كه همهی دنیا آن را باور دارند.
سارار كه اساس آن در یك مغازهی خیاطی و پوشاك 12 مترمربعی در Bayatpazari بوسیلهی عبدالرحمان سارار بنیان شد، امروز در پنج تأسیسات بزرگ تولید كه شامل سه كارخانهی مدرن در منطقه سازماندهی صنعت Eskisehir در منطقهای به مساحت 120.000 مترمربع و كارخانههای منسوجات خانهای و پیراهن Sarev در مسیر Eskisehir- Uotahya قطعهای 185.000 مترمربعی و در آخر در Bomonti استانبول كارخانهی ساخت پوشاك زنانه سارار است كه در بخش منسوجات و پوشاك در موقعیت پیشرو، تولیدات خود را ادامه می دهد.
سارار با داشتن بیش از 5000 كارمند به اقتصاد كشور كمك بزرگی كرده است. و با ظرفیت تولید روزانه 5000 ژاكت، 5000 شلوار، 500 كت، 500 پالتو، 5000 پیراهن و 1000 ژاكت- دامن- شلوار زنانه در بخش نساجی به پیشگام بودن ادامه میدهد.
سارار كه در بخش پوشاك با برندهای جسان با بیش از 5000 كارگر كه 80% آن شامل زنان است است و با كیفیت بالای طرز كار و با امتیاز دوخت ویژه رقبات میكند، با برندهای سارار زنانه، interview sarar ، ccs، روسری سارار، Sarev و sartorial sarar در داخل كشور در 75 شهر دارای بیش از 180 فروشگاه و بیش از 800 نقطهی فروش است.
سارار با برندهای Sarar kadin (سارار زنانه)، interview Sarar (روسری سارار)، CCS ، Sartoria Sarar و Sarev در داخل كشور صاحب بیش از 180 مغازهی پراكنده و بیش از 800 نقطهی فروش است. در خارج از كشور با بودن 15 تا در اروپا، 19 تا در ABP و 51 تا در كشورهای دیگر به صورت كلی 85 مغازهی مفهومی را داراست.
مأموریتها
با درك تقاضا و احتیاج مشتری به بهترین شكل، به روند تولید و اداره جهت می دهیم به ارزشهیا اخلاقی و احترام به رقیبها، با خبر از مسئولیت اجتماعی خود و با درك از داشتن یك روحیهی پیشرو در این راهی كه قدم گذاشتیم، با نگه داشتن رشد پتانسیل رقابتی و قابل تحمل خود در سطح حداكثر. با اولویت برای مشتریان و كارمندانمان و پس از آن برای تمام صاحبان سهام ایجاد ارزش كنیم و به عنوان یكی از برندهای برجستهی پوشاك جهان به مد جهت دهیم.
اولویتهای استراتژیكمان
با ایجاد مداوم ارزش از طریق درك مدیریتی كه انسان را در نقطهی تمركز قرار می دهد، به صورتی كه سازگار با منافع تمام سهامدارانمان باشد و با ارائه یك سودآوری و رشد باشد. در این زمینه:
• رضایت مشتری بدون قید و شرط
• ایجاد اعتماد و اطمینان
• صداقت و شفافیت
• ایجاد وابستگی به برند و قابل دسترسی كردن مد
• به عنوان یك بازیكن جهانی به بخش پوشاك خود جهت دادن
امروز غول مُد ترك Sarar در منطقهی سازماندهی صنعت Eskisehir منطقهای به مساحت 120.000 مترمربع، با سه كارخانهی پوشاك متفاوت فعالیت خود را ادامه میدهد.
سارار در دنیا
فروشگاهها و نقطههای فروش سارار در اروپا Avrapa، ABD ، روسیه، مصر، Turki camhuriyetler ، Orta Dogu و كشورهای Korepez دارای شبكه فروش بزرگ است. كه تمام سرمایههایشان متعلق به سارار است و برای ادامه دادن فعالیتهای بازاریابی و برندی خود در محلهایی كه هستند شركتهای Sarar Europe GmbH ، Sarar ISA ، Sarar Moscav و Sarar Shnghai trandingco برپا شدهاند. سارار در زمینهی منسوجات با برندهای دنیا رقابت میكند و امروزه در 5 قاره و در 55 كشور دارای 85 فروشگاه مفهومی است.
سارار ارتباطات استراتژی خود را با رهبری تیم كارشناس در زمینهی ارتباط با مردم و بازاریابی هدایت میكند. فعالیتهای تبلیغات برند در مقیاس بزرگ در روزنامه، تلویزیون، سینما، تبلیغات مجله، تبلیغات در فضای باز، دیجیتال و رسانههای اجتماعی به صورت برنامه ریزی شده ادامه مییابد. همچنین سالهاست از TFF، TBF، BJK، Eskisehirspor ، تیم بسكتبال، Anodolu Efesske ، Doora saperea Dogus تیم بسكتبال با افتخار ادامه میدهیم.